Thursday 19 May 2011

ohh kecik..

Salam semua..
Nak cerita pasal Si kecik..
Kecik? Apakah?? haha... si kecik tu bentuk badan seorang lelaki .. Kenapa die kecik? haha,, mana la aku tau.. Aku tak jaga.. Apahal dengan si kecik?? Die da jatuh cinta dengan aku.. hahaha.. Padan muka dia la.. Jahat tak? Bukan sebab aku kot yang buat die jatuh cinta dengan aku, hati die laa..
Siapa si kecik? Kawan masa zaman sekolah.. Dulu bukan main zaman sekolah suka kacau aku.. Satu hari tak kacau aku dulu tak sah.. Sekarang ha kan da jatuh hati.. haha..
Kelakar betul die tu.. Ayat die paling best "dari dulu aku suka kau tapi bila aku kacau kau buat muka ketat je.."
haa mana ada la.. Da mmg dulu aku PEMALU kot.. Ehh bukan la sekarang tak malu.. hee..
Entah macam-macam la kau ni ha... kecik-kecik...

*teringat zaman sekolah main baling-baling kertas, bukak je ada no phone.. Sumpah tak pernah layan.. 
*aku kot paling pemalas, suka tido time waktu math.. hahaha
*rindu la zaman sekolah..
weeeeee..!!

No comments:

Post a Comment