Tuesday 26 April 2011

Hati saya pecah 90%

Dasyat betulkan title tu.. eishhh2.. Teringat kat awak je tiba-tiba.. Tengok gambar awak.. Lalu awak pun datang memberi bunga dan coklat.. Ehh bukan la "msg" je..
Saya suka lihat awak bahagia,walaupun hati saya pecah 90%.. Entah kenapa dari dulu tak pernah lupa awak (betul-betul bukan cobaan).. Awak kott cinta pertama saya.. Tak pela mana mungkin awak nak saya lagi ye tak..? (anim tak cuba tak tahu la..) Eishh diam la kau ni, sibok betul!!

   OHHH NOOOOOOOOOOO!!!!
:(

gambar di kaburkan untuk mengelakkan sesuatu..
haha

2 comments:

  1. errr cik hanim...sorry to say...tapi saye kenal lah Orang dalam pic nie..!! if not mistaken lah...coz saye penah tgk pic ni pun........

    ReplyDelete
  2. ohh yeke.. okay2.. abaikan je.. rekaan semata-mata.. hee

    ReplyDelete