Tuesday 5 April 2011

MaNusia KELAKAR sgt Kau ni...

Nak gelak terguling2 pun ada rasanya ni..huh! tahan2! haha..eishh pelik betul la manusia dlm dunia ni macam-macam ragam la.. hey lelaki!! bkn kau ke yg buat masalah..? macam nak salahkan si perempuan pulak.. Kau da tunang la dan kau pun bukan budak-budak.. Ada ke patut putus tunang sebab aku.. Tak kan la aku nak kan kau.. Aku tak kan amik hak orang.. Aku ni perempuan mcm tunang kau, aku tau apa rasa nye.. Bukan aku kejam sangat lah.. Kau lelaki memahamilah sikit.. Dan yg tak patutnye tulis kat wall "saya SINGLE" yg nak tujukan kt aku.. erghh.. bukan nak perasan da hp ni bunyi dari kau je, kat ym pun kau je yg buzz aku lebih dan kt fb kau je yg hello aku.. erghh tak boleh betul la dengan kau ni.. kau nak aku dan aku tak nak kat kau.. ITU KENYATAAN sekarang ni.. kalau kau nak aku sekali pun mustahil la, abis kalau aku dengan kau la, kemungkinan  BESAR kau boleh buat aku macam tunang kau sekarang.. fikirlah.. sebelum kau buat aku da fikirlah kawan..!

(kesimpulannya adakah betul single atau pun saja reka-reka cerita sebab nak aku balas msg kau yg tak ada makna tu..? huh!!)
TAK HOTTT LA!

No comments:

Post a Comment