Monday 25 April 2011

Monday Again ! !

Hah monday again.. Bangun pagi siap-siap nak pergi kerja, ehh kenapa la suara aku ni rock ni.. Aieshhh! Sakit tekak aku ni.. Perit je.. Apa de hal kan.. Awal sampai tempat kerja breakfast dulu.. Nasi lemak ohh macam mengidam plak aku ni.. Aik macam da lama tak pekena nasi lemak pagi-pagi.. Sambil tu call la mummy saya yang tak balik dari malam tadi.. Kenapa tak balik..? Bawak adik saya pergi hospital la.. Adik saya pulak kene tahan kat wad.. Hurmm masuk kerja, macam diam membisu aku ni, "aik anim mana suara kau..? tertinggal kat rumah ke..?" aieshhh.. mana ada la sakit tau.. haha.. demam.. Balik kerja pergi la singgah hospital jap.. 



*Cerita dalam lif
-naik la lif.. aik mak cik ni senyum kt aku..? ok saya senyum balik.. muka saya penat la mak cik.. Tiba-tiba je mak cik ni tolak aku kt anak lelaki dia.. ehh kenapa mak cik ni.. Jangan la nanti saya marah kang.. Tingkat 4.. Ok mak cik byebye ye.. Saya tak nak la.. Hakhak.. Jahat tak..?-
Aku plak yang pening tengok orang sakit ni..

No comments:

Post a Comment