Thursday 23 June 2011

Itu lebih baik lah..

Assalammualaikum..

Apa la aku punya entry kali ni.. Nak cerita pasal 'dia' la.. Aku rasa lebih baik dia tak payah tinggalkan awek dia yang sekarang ni sebab aku.. Sebab aku macam da tak ada hati nak kat dia balik la.. Aku nak biar dia teruskan hidup dia tanpa aku.. Dan aku rasa dia tak akan mati tanpa aku pun..
Nak memujuk, merayu memang tak la aku nak melayan.. Benci la aku.. Sebab aku da kenal dia macam mana dan berkali-kali bagi peluang untuk berubah tapi still macam tu jugak.. Tak ada beza pun.. Ok aku ulang lagi TAK ADA BEZA.. Hm, mungkin aku da rasa selesa macam ni, hidup tanpa lelaki (BF) but aku ada teman di sisi.. Itu lebih baik untuk aku sekarang ni..
So now tak payah aku nak membazirkan air mata aku untuk lelaki macam kau.. Entah la seriously memang macam da tak ada hati kat kau.. Lebih baik hidup single jela buat masa ni.. Itu sangat terbaik... hihiii..
Biar kan la cinta lain pula yang datang.. Kenal lelaki yang lain macam mana (that mean perangai).. Apa saja la anim oi.. Dengan ini saya mengakui saya sudah tidak cintakan dan tidak sayangkan anda.. Ok..
Kalau dia pergi, dia bukan yang terbaik untuk kita.. Aku masih ingat itu kawan..

No comments:

Post a Comment