Tuesday 21 June 2011

Kau gila, Aku comel... hihi

Hurmm.. Petang-petang ni mula la boring aku melanda.. Entah apesal pagi tadi bangun lemau je aku ni.. Ouhh mana tak nya ada yang ajak berborak sampai 3-4pagi.. Haha, gila kau nak melayan.. Siapa call..? Ex-couple aku yang sorang tu si wan.. Dia call aku,aku call dia tu yang lama sangat.. Aieshhh.. Entah kenapa la kami usik ungkit kisah lama kami.. Kau yang mula kan ye! Kau yang buat aku panas.. haha, padan la muka kau tu! Kau tu kan suka aku membebel kat kau bagai.. erghhh
Kau cakap kau nak aku lagi kan, kau menyesalkan, kau usaha sendiri dapatkan aku balik.. Aku tak nak masuk campur.. hahaha..
Tapi serius cara kami malam tadi macam couple dulu-dulu.. Banyak sangat tak puas hatinya.. Kau yang buat aku macam tu ye b! Kau pun da janji nak bawak aku pergi makan, pergi tengok wayang bila aku da sihat kan.. Kau tipu aku siap la kau.. Memang lagi panjang aku nak membebel kat kau ye gila !

Masa kami comel-comel dulu.. Aku je comel, kau tak pun okay!
hahaha

No comments:

Post a Comment