Thursday 9 June 2011

Menanti jodoh..

Percaya atau tidak ini muka masa frust..
Assalammualaikum...

Amboi bukan main la title aku ehh.. Bukan apa ramai yang marah bila aku kata
"Ala lelaki menyusahkan hidup je.. Lebih baik tak payah ada.. Dari ada pun menyakitkan hati.."
Sehingga sekarang aku masih takut kalau itu benar terjadi.. Kata dia
"kau ni macam da frust"
Ohh kau faham rupanya.. Memang la aku ni frust.. Nak pulak sekarang bulan June.. Ada apa bulan June?? Nanti aku post ada apa bulan June ehh.. hihi..

Hati macam nak bunga-bunga jela.. Tapi tak ada sapa pun datang memberi salam perkenalan..
Gatal betul.. Tak pela kan jodoh tu bila-bila datang, kita je tak tau bila ia sampai.. Macam ajal jugak la kan, tak tahu bila ajal kita sampai.. eishh amalan aku ni tak cukup lagi ni..
ENOUGH!! Cukup la tu anim..


TODAY

*Saya buat daddy saya marah.. Memang salah saya.. Saya sedar..
*Bila keluar, daddy saya call first time memang saya jawab, bila answer die marah memang saya letak and then off handphone..
*Saya memang begitu.. Hairan? Hanya diam bila berselisih..
*Balik rumah on handphone uhh banyak nya call.. hihi

-marah sebab .....memang patut pun di marahnya-

No comments:

Post a Comment